~my fOlLowers~

Saturday, January 26, 2013

Study + Kursus Intensif

Assalamualaikum...

Dah lama rasa tak mengarang dalam blog nie...lama sangat, sampai dah bersawang..Untuk tahun 2013, lum lagi.tiada apa-apa input dari blog ini...untuk reader semua..Maafkn sy...agak sibuk..uruskan semua kerja untuk akhir tahun ditambah lagi dengan assignment kebanyakkan due datenya hujung bulan 12..sangat2 sibuk...masih terasa penat tue.....

Mulakan awal tahun 2013 dengan sibuk yang amat sangat juga....saya de kt usm, untuk kursus intensif..3 weeks here..tumpuan sepenuhnya utk pelajaran + peperiksaan berterusan + b'cuti dari membuat sebarang kerja ofis [paling bes]...heheeh:P

Masa menaip nie pun saya mencuri sedikitt masa belajar saya, sedangkan 29/1/2013 nie saya ada 3 peperiksaan berterusan (International Business, Teras Keusahawanan & Mikroekonomi 1)..ya ampun, sangat penat rasa untuk membaca [tak baeknya mengeluh wahai cik empunya blog]..... Saya baru sahaja  menghabiskan revision untuk subjek Mikroekonomi 1..tetapi, keluk2nya tak brapa igt lagi lakarannya... Petang + malam nie, masa utk sy habiskan revision untuk subjek Teras Keusahawanan...doakan saya mampu + tabah + kuat....Esok pula masa untuk saya habiskan revision untuk subjek International Business..
Moga-moga saya ingat apa yang saya baca...Ya Allah, permudahkanlah segala-galanya untuk saya dan rakan-rakan seperjuangan yang lain...AMIN.

nota hati: Doakan saya juga ye wahai reader sekalian..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...