~my fOlLowers~

Wednesday, November 7, 2012

#gud news#

Assalamualaikum wbt

Dengar tajuk cam neves je kann..actually got gud news from 1 of my bff...Anis Fadiela [bkn ANIS ATIFAH]...die da nak bertunang..Alhamdulillah.finally bebb, hang bertunang dulu dari aku..so, insyaAllah, mungkin hang akan kahwin dulu dari aku kann...sooo, hang dapat present kahwin dari aku dulu r ekk..hehehe....

Dear anis fadiela, 
  • Happy for your coming engangement day in Dec [nanti inform date kat aku]..insyaAllah..
  • Aku doakan semuanya berjalan lancar...insyaAllah...
  • Semoga semuanya direstui dan diberkati...insyaAllah...ameenn
  • InsyaAllah, kalau takde pape aral melintang..aku balik..juz for u.....


katahati: doakan jodoh untuk aku:)




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...