~my fOlLowers~

Friday, July 8, 2011

part 2....tadaaaaaaaaaa...

salam..1 Malaysia..

*ewahhh2....da selalu sgt GB aku menyebutnye

...aku pun try r dalam BLOG aku niekan....kan..HARUSSSS

mesti de yang tertanye2..man

e plak part 1..tetibe je de part 2 kn..kn...

kalau rase nak paham cite aku nie sila bace part 1 nie dulu ea...sure kOrang2 wahai reader sekalian alam pasti akan paham ceritera aku..

cOntinue cite sal adiah birthday tak abis2 lagi, padahal da masuk bulan 7 dah nie...

kalau2 kOrang nak tau r kan..lately nie aku diserang penyakit keMALASan mau hupdate blOg doowwhh..adOOii...jangan pasnie keMALASan mau study udah le...


aku kan de cite dapat fresh flOwer..partner ngan taaaaaaadaaaaaaaaaaaaa.......


daaaaaaaaaaaaa.......fressshhh flOwer nie dtg pakej ngan teddy bear..

kaler pink lagi tau..jangan tak tau @ wat2 tak tau...nie my fav kaler.

sampai skang de lagi teddy bear nie tau...tiap2 arie die dOK tepi aku..cam teman aku tdO plakk gayenye..hOhO=P

sila jangan KEJELESAN...

nak, beli sendiri..

nie adiah frOm my BFF..anis atifah n her family....

*thanx ea sume..papa, mama, wae, waji...ANIS ATIFAH

kOrang2 mesti t'tanye2kan, mende yang die bagi..kaen pasang.

sangat cantik..kaler biru tua..lupe nk snap r..*sOry tipah




nie plakkkk...kOrang mesti tau mende....
chOc...ditempah oleh ALIFF FAISAL..
tempah plak kat my BFF, anis atifah...=P

pe tulis kt dalam, taklehh nk snap @ interframekan dalam blOg nie ye kengkawan sekalian..nanti de spekulasi macam2 plakkkk..hOhO..bajet hOOtkan..*cm kO plakkk tipah, tapi yang sure tak seHOT kO..hahaah...


oppppsss...aliff bagi skali ngan adiah kaen pasang jugakk.
tersangat cantik...kObinasi warna merah n oren.
kaen batik, de diamONd2 sikit..tapi diamOnd nie xde r harga sampai ribu riban.kalau bagi yang de diamONg ribu riban..aku takut nak wat baju..tak nak aku pakai..kang de yang nak merOmpak plakkan..kan...jangan cari pasal....



nie aku dapat chOc lg...frOm my ex-ketua unit kt bsn dlu
die order kt BFF aku jugakkk*kaya r kO tipahh ea, sume order chOc kt kO..=P
dari die, tapi tulisan dalam kad 2, tulisan tipah ye kengkawan sekian alam..
ini kerna die order kt jerteh, tuan yang order plakk dOk kt penang...=))
butttt itsssss ok...=)




chOc nye begini.....cantikkan..
pink + biru turquoise


tapikan..kOrang2 perasan x, chOc nie cam cacat sikit..nape de kOsOng kt ujung 2..
pk punye pk + kira punye kira = 24 biji chOc - 24 taun umO aku bebbb.
xterpk plakk akkk de org nk tempah chOc bagi cukup2 umO aku jekan...

*katahati: "im ur cOoler"
*katahatilagi:jangan nk kONtrOversi ea...=)

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...