~my fOlLowers~

Thursday, June 23, 2011

dalam itah *hati

salam..

maaf ya..mungkin penulisan mlm nie agk b'baur kesedihan..ini betul2 luahan atie..sgt sedey malam nie.aku xde mOod pun nk tulis..tapi, aku perlu tulis untuk luahkan pe yang aku rase.de org penah cakap kat aku.."update r blOg....awak update, cm kte ngah b'cakap.."erkk..mayb de yang ngah bace blOg aku nie..ye....aku sangat perlu luahkn...cakapkan...cam skang, aku ngah bercakap ngan sume..maybe aku kenal.maybe tak kenal...

dalam hati
sume orang takkan rase pe yang diri kite rase.kalau jmpe mmbr2, bile cite prOb ke hape ke...dieOrg mesti cakap..aku paham.TIPU r..dieOrang takkan paham, cOz dieOrang x dOk kat tempat kite nie.cam tue r jgak ngan aku, aku pun takkan paham pe orang len rase..hanya sekadar m'jadi seOrg pendgr & penasihat..maybe..hOpefully nasihat yang sgt berguna..

dalam hati
kalau de pape yang terbuku dalam hati, kite kene luahkan..*for me ya.kalau kite tak luahkan, camne org nk tau pe yang kite rasekn..kn...but..kalau nk luahkan @ hamburkan, make it nicely ya..plizz...jangan nk melenting tak tentu hala..*cOz aku xsuke org marah2 nie..

dalam atie
1 bnda yang mOstly jadi kt hati kite nie...gangguan emOsi.
admire kt orang + jatuh cinta + putus cinta = hati sakit + sakit jiwa.
*jgn smpi sakit jiwa ye kengkwn..bahaya

dalam hati
cuba kOrang2 ckp kt aku.sape yang leh bace hati mmbr2 @ bf @ gf @ parents @ ckgu ckgi @ lect2 kOrang.kalau de, meh cnie..emel terus cOz nk m'gunakan khidmat org 2...hOhO=P

dalam hati
dalam hati
dalam hati
dalam hati


*katahati: nie btul2 luahan
*katahatilagi: im juz whO i am
*katahatilagidanlagi: take it @ leave it....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...