~my fOlLowers~

Monday, April 11, 2011

....MUNCULlaaaaaaaAAAA....

salam...
tetiba rase tersangat r lame aku tak men[h]update blOg nie.dah bersawang-sawang bagai dah aku rase...huhhh...membzkan diri ngan aktiviti...hehe...aktiviti pe ea..shhhh..biarlah rahsia...

pe cer nie..cube cer sikit...
MUNCULlaaaa...

1. 1st thing yang aku harapkan de orang akan munculkan nanti...gadget frOm APPLE..huhu...
gadget yang aku teringin sesangat2 of coz IPAD 2...tapi kat malaysia tak sampai lagi ye reader sekalian alam IPAD 2 nie..huhu....kt us je yang dah de..huhhh..
sOOOO...tunggu r datang malaysia, baru de org lehh bagi kat akukan..kan..kan..

nie ipad 2 yang aku harapkan akan muncul...huhu...white kaler ye.
bertambah cOmey bakal ipad 2 nie klau dicOverkan ngan cover pad warna pink 2..hOhO..=P
kOrang2, cOver nie leh wat stand..bagi ipad nie dOk cm laptOp..
dahsyat tak aku punye survey...sampai cOver pun aku cari apple punye brand..
takklehh tahan dOOww....

2. 2nd thing frOm apple yang aku agak-agak teringin...tentu2 r IPHONE 4....hOhO..tapi klau tak dapat..takpe kOOwwwttt..tapikan..kan..kan..kalau r de orang nak munculkan..kan jugakk pun xpe....hehe=P


iphOne 4 nie pun kalau leh nk white kaler jugakk...hehehe..
harus mendemandkan.....

3. 3rd thing yang aku nak de orang munculkan....nak barang2 frOm FOSSIL..
barang2 yang aku nak.....cewwaahhh..cam de orang nak muncullkannn..kan..jekan....huhu..


ZB4505P ZB4500P
cam same..tapi tak same tau...
antara slingbag yang aku minat..
kaler2 die sume ala2 vintage..sesuai sangat kalau pakai ngan jeans..

ZB4508P ZB4524P
nie antara yang aku minat gakk..huhu...2 in 1 bag ok...
sangat senang kalau de yang besar2 gedabak cam gini...=))

ZB4585P
nie minat gakkk..MUNCULLLlllaaaaa..hehe=P


SL2670P SL2670P SL2670P
same designnye kengkawan...kaler maler die je laen-laen...kalau nk MUNCULkan sume skali pun lehh jgakkk....=P

SL2671P SL2790P SL9997P
yang nie pun minat jugakkk..adOOiii...sume minat..
camne nie....MUNCULllaaaaa....huhu=)


setakat arie, waktu, jam, saat nie...3 mende 2 je kOwwtt..yang aku arapkan de orang MUNCULLkkaan..kann...
TAPI....
de ke orang yang nk MUNCULKANN..kan..tuk aku yang tak seberapa nie..
jawabnye, aku sendiri r yang akan MUNCULLKKAAANNN...
insya'Allah..kalau de rzeki, tak ke mane...
yang penting, cukup makan pakai..udah le...
senang cite...BERSYUKUR lah dengan pe yang ade..
petikan dari kate2 akak kepada cik punye blOg...

katahati: kalau r de orang MUNCULkn..sangat suke + hepy..
katahatilagi: nak munculkan sendiri r time dpt gaji bln 6 nie..hehe=P
katahatilagidanlagi: oppsss...kene simpan, wat duet yuran cOnt degr...=))lgi bgusssKAN..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...