~my fOlLowers~

Tuesday, April 5, 2011

-kefeningan-

salam..

adehhh..adOOiii...skit jiwa...
aku KEFENINGAN seharian arie nie wat baucar2 di sekolah aku..wat cheque segalakk..ngan silap cOp tarikh terima..tarikh dibayar bagai...
aku KEFENINGAN mengupdatekan otak aku ngan ilmu2 yang sangat banyak dan sangat lambat untuk dicatchup [apekah bahasa]...apekah otak aku nie dah tepu..ADOOIII..
terasa kepala memang bOleh migrain kalau takde migrain...
dengan balik keje petang tadi, kepala den kene ujan..bertambah2 KEFENINGAN aku.dOK memikirkan keje yang menanti aku lagi sOk kat sekolah...huhhhhh [tak bekknye mengeluh...]

YA ALLAH...
permudahkanlah jalan hambaMu ini dalam menuntut ilmu...amin


katahati: nak wat penangguhan ke tak?
katahatilagi: cOnpius den..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...