~my fOlLowers~

Thursday, April 21, 2011

JEPUN...oh...JEPUN....=))


salam..

salam 1 MALAYSIA....ecececece...

hye reader2 sekalian alam...
dah lame rase tak update blOgkan..kan....kan...
sesape yang tiap-tiap arie bukak blOg aku, mesti keBOSANan tahap gaban tunggu post2 terbaru aku..[bajet ramai sangat yang bace blOg akukn]...hehe=P
kali nie title aku punye pOst agak kedebaBOM sikit..hehe..almaklum r im gOt sOuvenir frOm there...banyak gakk r dapat...phhewwwwwwwwiiiiiitttttttttt....[jangan de sape-sape yang menjeleskan diri kat aku ea]

kOrang-kOrang mesti nak tau aku dapat sOuvenir pe...
taknak tau pun takpe...aku nk gtau jugakk...
ciap ngan pict2 skali aku nk tunjuk kt kOrang-kOrang...


nie pOskad ye wahai reader sekalian....de pict2 views of OSAKA....sangat-sangat cantik viewnye.aku tak amek sume.aku bagi kat hOusemate aku sOrang satu..pilih sendiri.bek tak atie aku..org bagi sOuvenir kat aku, aku bagi kat orang len...hehe..=P
tapikannnn..aku da gtau nk bagi kt hOusemate aku sOrang satu..


nie palingggggggg + sangattttttt suke...
poskad jugak tapi len dari yang len ye kkengkawan..
pOskad 3D

kOrang-kOrang penah dapat...tak kannn...
tapi aku da dapat..=))
agak bangga disitu ye...

nie setem jepun ye reader sekalian..
hanya untuk simpanan...takkan digunakan...
sekian.HARAPMAKLUM..
jangan nak mintak2 kt aku ea....

nie segala jenis keychain..leh gune tuk keychain kunci + pendrive + nset..
kiranye macam-macam bOleh..
pelapik gelas pun dapat gak..
macam-macam dapat...=))

nie beg serbaguna...guna bila perlu..hehe..
time2 shOpping harus dibuka beg yang kecik nie..supaya jadi beg yang besar..
nak isi barang-barang yang dishOppingkan nanti..hahahahahhaha=P
nie cam menggalakkan aktiviti shOpping aku jekann..kannn=P

Align Center


aku sangat terharu + hepy..dapat shirt HARD ROCK CAFE nie..frOm FUKUOKA...
tai saiznye L..aku punye saiz kalau shirt nie, aku pkai saiz S je..
kalau de XS, nak yang XS...
sedey bebbb...cam takleh pakai je...bahu jatuh..adehhh..
macam temOOkkk je bila pakai..
sOOOOOOOO, nampak gayenye...
aku wat hiasan r baju nie...
seeeeeddddddddeyyyyyyyyyy...
tak pakai-pakai lagi...

last...
thanx sangat-sangat cOz ingat saye, even kite dah tak keje skali..
tapi penah keje skalikan..hehe=)
thanx tuk sOuvenir-sOuvenir di atas ye...=))
de yang saye tak publishkan..huhu...
biarlah rahsia ea yang tue eaaaa.......=P

*SILA JANGAN TANYA SAPE YANG BAGI SOUVENIR2 NIE EA....


katahati: sedey tak dapat pakai..
katahatilagi:ingat jugak kat saye ea...=))cam xcaye...
katahatilagidanlagi:thanx sesgt 4 da sOuvenir....



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...