~my fOlLowers~

Thursday, March 3, 2011

RINDU...

Hari ini, jam ini, saat ini, ketika ini...aku tak dapat menggambarkan perasaan ini....
sangat2 RINDU MY PARENTS...
kerinduan yang mungkin bisa wat aku menangis ya...
aku ini bukan anak yang kuat jati diri untuk hidup jauh dari kedua org tuaku..
rase cam nangis pun de time tulis nie...adooii..tOlOng ea air mata jgn kuar tau..nanti bertambah2 sedih.

dah lame wehh aku tak dOk jauh dari mak n abah aku tau..last dOk jauh time aku kt arau, study tak abiskn..huhu...dalam hujung tahun 2008, aku da stat dOk ngan parent aku terus.tak gerak2 g mane2 dah.pas2 aku dpt keje kt BSN induk kt penang, aku balik gak tiap2 minggu.tue camne.2 pun, aku dOk induk 3 weeks je, pas2 aku kne transfer g BSN caw bandar perda, terus berulang dari umah r...2nggu lg..perrgggghh..time tue, nikmat gile kOt dOk kat umah...ramai kejelesan kOt aku kena tukar..ramai jer offer nk ganti tempat aku.

time bahgia dOk umah jap je, dalam 5 minggu..pastue aku dpt keje gOv.pk punye pk...aku pun chOose r keje gOvernment nie ekk kengkawan walaupun spm level...xpe, slOw2 nek..ye tak?finally aku kena campak maii negeri selangOr nan tak brapa nk indah nie...pe cerrr kn..de r jugak yang ckp, "da dpt keje elOk2, dOk dekat2 ngan mak abah, nk yang jauh2 jugak."ehhhh....kO pe kes nak cakap kt aku camtue..suke jiwa aku r..mak abah aku pun xcakap cam gitu...siap suh aku pilih gOv lagikan...

*tetiba aku merOyan jap

skang nie tercampak r aku kt negeri SELANGOR nie...adooiii....rindu tahap icu dah nie kat mak abah, maksu paksu, k'chik a'chik, nur mia adenin.....rindu segala=galany yang de kulim..
rindu my bff kt kulim...anis fadiela..

*anis:mesti ank pun rindu kt aku jugakkan...


RINDU SEGALA-GALANYA...SEMUANYA..





katahati: 1st week kat KD, nangis je..skang baru ok ckit.
katahatilagi: hari nie rse nak ngais cm 1st week leh x?
katahatilagi2: "g leklOk ea..take care, gOnna miss u..alwazz."

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...