~my fOlLowers~

Friday, August 6, 2010

keMALASan melandaaaaaaaa..........

suppOse skang nie ak update blOg ak sal kisah2 wedding k'chik ak aka ERNIE WAHIDA...
tp ak mlas..sdg cuba tuk rjin...smbil2 uplOad pict wedding die kt fb dlu ea kwn2...sbar ea...=)

Tuesday, August 3, 2010

after 3 month....

salam...

semOga selepas nie ak mmpu berbicara aka menulis dengan lebih baik..
semOga hsil tulisan aka ceritera2 ak nie lbih n leh wat sume org sekelilingku pham & lbih memahami...SIAPA secret of ^cHarlOTte^ ini ya...
semOga ak dengan rjinnye meng[hupdate] blOg aku dengan siyes n jayanye sekurang2nya 3 arie skali..
semOga diri ini diberi sepenuh kekuatan dri segi fizikal & rohani..

Sunday, April 18, 2010

~knduri k'shida at kuala kangsar~

tarikh : 18/03/2010
tempat : pdg rengas, kuala kangsar, PERAK

sebnarnye, k'shida nie kwn k'cik ak...
dieOrg kje skali...die mmg bek ngan fmily ak...
ak+mk+abh+k'cik+tunang die (abg ajis)
to k'shida n abg pejal:

SELAMAT PENGANTIN BARU
semOga kekal smpi ke ank + cucu + cicit + smpi ble2 r...
semOga jd isteri n ibu yg sOlehah...hehe=))
selamat mengharungi kehidupan rumahtangga yg sgt mencbar...


abh+mk bergmbr ngan pengantin

abh+mk+k'cik+abg ajis ngan pengantin

p/s: pasni knduri k'cik ak plak..

p/s: anis: kmu ble mau kawen??haha

MEdSI

MEdSI aka Malaysian Educators Selection InventOry.....

kesah di pg jmaat..

ermm...nk dijdikn cite, ari2 ak apply on9 upu, tetba jeww leh plih as 2nd chOice..
kOs yg ak pilih=Ijazah Sarjana Muda Pendidikan Perakaunan (AT08)...
hehe...cm klakar plak..1st chOice, tntu2 r UiTM, BBA Finance (BM222)....
result kuar tu g MEdSI nie kuar 15hb.3...tp ak pnye r mlas n x excited..
wat ala2 slumber..mlas nk check..
dak opis ak de sOrg apply gak...die tnye ak nk check ke x..ak pun suh r die check...
tgk2....dpt g MEdSI 24hb nie, kt sek men keb keladi...

ak tau ckit2 jeww sal MEdSI ni...
  • de mse 1 jam 10 mnit
  • kne jwb 300 sOklan

tersengih sepnjg arie jmaat...cOz xpercye dpt n tak expect akn dpt..even 4 MEdSI....


p/s: doakn ak ye kwn2 tuk MEdsi 2 nnt....

Wednesday, April 14, 2010

dmam + seksema + batuk = 1 WEEK

setelah mendiamkn dri selama 1 week..

hurrmmm...almOst 1 week ak sakit..
b4 ak jtuh skit, mk ak yg dmam + selsema + batuk...
senng cite, ak cm jngkit kt mk ak r....hehe...
nk dijdikn cite, disbbkn ak ne penakut alam nk g jmp dOct kt klinik @ hOsp, ak hOld xmO g smpi 3 arie...pas2 da pnas thp gaban sgt, mk ak + MK suh gakk g.....
pas check suhu, pnye tinggi n pnas melaun 40.01 drjh ok..[klau gOrng tlur, leh msak garing lg bebb]
oleh kerna suhu tinggi melampau, pe lg...dOct 2 kte kne ccuk ubat antibiOtik...ak pun dlm keadaan xbpe nk redha, ccuk r...thn je r...nk tau kne bpe hengget...[rm110] u olls...tentu2 r bkn ak yg byar...k'chik ak yg byar..=))
pas ccuk 2, trus blik umah....tdO...
mk ak wat sup dging special tuk ak....hehe=P
bes gak skit nie, mk lyan cm tuan ptri...huhu=P

xmO skit2 dh..xmO dmam dh..serik dooww kne cucuk...
hope ak x diserang dmam lg dh pasnie....=)

p/s: anis + ella, kOrg taukn ak penakut alam klau berkaitan ngan hosp nie.
p/s: thanx tO mk, abh, k'chik n MK =)

Monday, April 5, 2010

~MAK aka IBU aka MAMA~

cm xde mOOd bebrape arie nie... rpenya mk ak skit.

mk g kL+ nilai ngan k'cik n tunang die arie jmaat lpas..

arie ahd mlm bru bertOlak blik.
smpi dlm kul 2 lbih am ok..
disebbkn cuaca yg xmenentu n mk ak pnat + xckup tdO..DEMAM..
sdey dOww..dh lme kowwtt mk ak xskit2 cm gini...
2 cmne ak nk dOk jauh2....
xleh..n cm impOsible jeww kn..

ngah bring2 ngan mk ak...smbil bOrak2..mk ak ckp cm gini..
mk : adk..da kawen nt dOk ngan mk ea.dOk umah kt ujung kg.umah nie bg k'cik dOK..
adik: ye r..mst r dOk ngan mk..[xsmpi atie Kowt nk tinggal mk n abh ak]

tpi........ak tau isteri kne ikut suamikn...tp ak akn try to understand my fture husband..

WILL TRY....=))

Sunday, April 4, 2010

~A&W in da jj PERDA~



wallllaaaa...
A&W da de kt perda..since chinese new year lg..
tp aku bru g mkn n bru tau las week..
2 menunjukan betapa lamanye ak ini x pg jj perda 2 kn...hehe..

meal yg ak mkn..pe ea..da lpe r...
tp pict msti r de....2 WAJIB koOwwtt=P

set yg ak + MK order..=))

rutbir (xtau ngeja r) wajib bli..wat ak meleleh

beef burger....

kentang leh thn r..tp better yg mc'd lg kOwwtt..







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...